[ad_1]
Nën ato melodi që janë kolona zanore e puthjeve ose hapjes së dhuratave, tingujve të kambanave, atyre teksteve që flasin për e darka me të afërmit dhe miqtë, urimet e mira dhe humorin e mirë ngjitës, fshihet një biznes i madh. Industria e këngëve të Krishtlindjes gjeneron 265.5 milionë dollarë fitime totale çdo vit vetëm në SHBA.
Është një treg në rritje, siç tregojnë të dhënat. Jo vetëm jashtë shtetit: edhe në këtë anë të Atlantikut, duke përfshirë Italinë. Billboard, bibla e industrisë muzikore amerikane, vlerësoi biznesin e regjistrimeve të Krishtlindjes në 177 milionë dollarë fitime në 2018-ën.
Pesë vjet më vonë, të dhënat u rishikuan nga New York Times, e cila flet për një rritje prej 50% edhe falë suksesit të transmetimeve. Këtë vit ka një mbretëreshë të re: ajo është 78-vjeçarja Brenda Lee, e cila me ‘Rockin’ Around the Christmas Tree’, e 1958-ës, rrëzoi Mariah Carey dhe ‘All I Want For Christmas Is You” nga froni, duke arritur majat e listave të kësaj jave Billboard Hot 100, renditja e këngëve më të dëgjuara në Shtetet e Bashkuara.
Mariah Carey nuk është e mërzitur: ylli 54-vjeçar i pop-it ngushëllon veten duke arritur majën e listës javore të këngëve më të dëgjuara në botë në Spotify me ‘All I Want for Christmas Is You’ me 48.2 milionë transmetime.
Por një pasanik i mirëfilltë i Krishtlindjes është Michael Bublé: Billboard i ka kushtuar një analizë të gjatë albumit të tij të Krishtlindjeve, tashmë në vendin e dytë, ndër më të dëgjuarit e javës në të gjithë planetin në Spotify, i cili nga viti 2011 e deri më sot ka shitur mbi 6 milionë kopje dhe ka arritur në 2 miliardë transmetime vetëm në Shtetet e Bashkuara me ‘It’s Beginning to Look a Lot like Christmas’.
Në Europë, pas Mbretërisë së Bashkuar, Gjermania është vendi ku këngët e Krishtlindjes regjistrojnë shifrat më të larta në platforma. “All I Want for Christmas Is You” është dëgjuar 5.7 milionë herë në Berlin dhe është në vendin e parë në Spotify, ndërsa në Itali hiti është vetëm në vendin e 21 me 1.3 milionë klikime.
[ad_2]