[ad_1]
Seriali “The Office” nuk është më seriali më i njohur në Amerikë. Me rritjen e popullaritetit të shërbimeve të transmetimit, shikueshmëria e serive individuale ka qenë një temë e nxehtë vitet e fundit.
Ndërsa koha e shikimit bëhet një nga faktorët më të rëndësishëm që ndikon në popullaritetin e një shfaqjeje, sa më gjatë që një shfaqje t’i mbajë njerëzit të mbërthyer në ekran, aq më i suksesshëm është.
Dikur ishte “The Office” që mbretëronte suprem kur bëhej fjalë për orët e shikimit midis shërbimeve të transmetimit në SHBA.
Në vitin 2020, në mes të pandemisë, seriali u rendit në vendin e parë në kohën totale të shikimit të vitit.
Sipas Nielsen, fansat amerikanë e panë atë për një total prej 57.1 miliardë minutash, më së shumti në historinë e transmetimit deri në atë pikë. Edhe pse dukej se ai rekord do të mbetej i pathyer për një kohë, duke pasur parasysh se sa popullor vazhdon të jetë “The Office”, një kundërshtar i papritur erdhi për ta rrëzuar atë.
“Suits”, një dramë që fillimisht u transmetua në USA Network nga 2011 deri në 2019, arriti një popullaritet masiv kur mbërriti në Netflix qershorin e kaluar.
Në vetëm gjashtë muaj, shikuesit e Netflix e panë serialin për 57.7 miliardë minuta, duke thyer rekordin e “The Office”.
Ka faktorë të ndryshëm që ndikojnë në këtë, por më i rëndësishmi është, çuditërisht, sa përmbajtje është e disponueshme për t’u parë.
Pavarësisht se “The Office” kishte më shumë episode, 201 prej tyre, në krahasim me “Suits” që ka 134, çdo episod i “Suits” ishte afërsisht 42 minuta, praktikisht duke dyfishuar gjatësinë e një episodi tipik të “The Office”.
Kjo rezultoi që “Suits” të kishte dhjetë orë më shumë përmbajtje se sa “The Office”.
[ad_2]